Cél kitűzése, a sikerhez vezető út első lépése

Az első és legfontosabb, hogy BIZZ ÖNMAGADBAN! Igen képes vagyok végig csinálni azt amit kitűzök magam elé célként! Én úgy kezdtem hozzá, hogy ki tűztem magam elé egy célt, nem többet, csak egyet. Az első célom az volt, hogy energikusabb legyek és egy kis mozgást csempésszek a napjaimba. Szóval leírtam egy lapra a napomat és megnéztem, hogy mikor tudok 30 perces mozgást becsempészni egy napomban. Szóval reggel fél órával hamarabb kellett kelnem, de azóta frissebb, energikusabb vagyok és az eszem is jobban fog. A második dolog amit szerettem volna egy cél, ami erőt ad ahhoz, hogy elinduljak a siker felé vezető úton. Szintén elővettem egy lapot és leírtam, hogy miket szeretnék elérni az életben. Elkezdtem beszámozni, hogy mi a legfontosabb, melyik legyen az első és szétszedtem, hogy mit kell hozzá tennem, melyik az első lépés, hogy elinduljak a célom felé!

Folytatás...